Grinda

Skrivet: 2009-08-28 Klockan: 18:32:00
Hej! Idag kom vi hem från Grinda och jag måste säga att förutom det dåliga vädret så har det överlag varit väldigt kul! Speciellt igår, vi körde olika lekar och Märta tog massor med kort och så! Jag orkar inte brätta exakt allt men i onsdags så var det skitdåligt väder, då ville jag åka hem. På kvällen hade vi också en spökrunda (tipsrunda i skogen för åttorna och sjuorna, och vi nior skulle skrämma dom under tiden) det var kul, själv stod jag och Johanna bakom ett träd och förskte skrämma folk..... vi lyckades väl sådär haha! Efter ett tag kom Gustav och Harald och satte sig med oss. Vi gav upp typ för nästan ingen blev rädd, istället fick vi förklara för alla vart de skulle gå. Också den kvällen tappade jag bort min kamera, hittade den inte?! På onsdagen sen så hade vi som sagt lite lekar och det var mysigt! Även den dagen letade jag som en galning efter kameran men jag hade ingen tur då heller. Så jag antog att jag skulle åka hem utan kamera men gissa vad jag såg det första jag gjorde imorse? Jo kamernan! Gissa om jag blev glad! Tyvärr så blev det då inte så många roliga bilder men ett par stycken i alla fall. Jag kanske kommer få några fler av någon från klassen sen vi får se.

Sen vill jag bara säga att jag trivs hur bra som helst i min klass. Alla är jättesnälla verkligen, och roliga haha! Till exempel, Calles krabbgång och Carro vid norsk fylla!

Här kommer då lite bilder!















Trackback
RSS 2.0