start thinking of what could go right

Skrivet: 2012-09-30 Klockan: 20:40:00
Mina finaste vän Johanna. Love u. Copyright: jag, Julia Ivarsson.
Gårdagen ägnade jag till en början åt att rensa bland mina kläder, vilken otrolig lättnad det var när jag väl var färdig och hade fått ordning på allt! Kvällen tillbringade jag hemma hos bästis med pannacotta framför alltför klyschiga kärleksfilmer, men sånt är ju alltför mysigt ibland. 
Idag tog jag mig i kragen och köpte nytt gymkort. Nu jäklar ska jag komma i toppform igen! Imorgon väntar en ny skolvecka. 

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Millejor
Skrivet: 2012-10-01 Klockan: 07:27:20 | BLOGGADRESS:

Du är en bra fotograf Julia!

KOMMENTERAT AV: linnea friberg
Skrivet: 2012-10-08 Klockan: 20:12:46 | BLOGGADRESS:

Superfina bilder Julia! :)

Svar: Tack så jättemycket fina du!
Julia Ivarsson





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0