i väntan på en lång kall vinter

Skrivet: 2012-10-28 Klockan: 16:29:13
I försök till att rensa huvudet på tankar så tog jag mig ut i det fina vädret nu på eftermiddagen, kameran fick hänga med också. Så mycket händer på så kort tid. Plötsligt är trädens grenar tomma på löv och frosten ligger utspridd på marken. 
Igår kammade jag hem lite vuxenpoäng, jag befann mig nämligen på Roden och skrev högskoleprovet hela dagen..! Nog var jag slut i skallen efteråt. Det ska bli intressant att se vad jag får för resultat. Studentmössan är även beställd nu. På tal om annat så är jag väldigt glad över att jag har sluppit ha "söndagsångest" idag. En hel veckas lov väntar ju..!
 

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Emelie Jäger
Skrivet: 2012-10-28 Klockan: 21:25:25 | BLOGGADRESS: http://nattstad.se/mlieee

Duktig du var som skrev provet!! :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0