lovely days

Skrivet: 2012-05-23 Klockan: 14:40:06
Internet har krånglat hemma, därav ingen uppdatering.


Emma kom hem till mig på fredagen och tillsammans gjorde vi supergod middag.


Lördagen och halva söndagen tillbringades ute på Singö. Åt supergodmat och efterrätt, bastade, tog årets första dopp, solade och hade det allmänt bra.




Igår fyllde min älskade mormor 78 år. Blev bjuden på kakor, bullar, tårta och kaffe hemma hos henne på kvällen.

Sitter just nu i skolan, men tänkte snart bege mig ner på stan för att uträtta lite ärenden. Skrev ett matteprov för en stund sen, magkänslan säger mig att det inte gick bra...
En rolig helg väntar i alla fall, och snart är den här!


KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0