what you say is way to complicated

Skrivet: 2012-03-29 Klockan: 21:05:49

En sådan irritation som jag har känt denna dag var det länge sedan jag kände senast. Frågan är varför jag har känt så? Tyvärr kan jag faktiskt inte svara på det. Men alla har väl sådana dagar då man går och irriterar sig på allt och inget, och att man kan brusa upp för precis vad som helst, så var det för mig idag. Dock fick det en total vändning när jag fick ett samtal från Flygfyren på eftermiddagen. Idag fick jag beskedet som jag har gått och varit så otroligt nervös över i flera veckor. Det är i alla fall som så att jag har fått jobb på Flygfyren denna sommar, och jag är så otroligt glad över det! Tredje gången gillt blev det för min del, då jag har sökt anställning där tre år i rad, så i år var det min tur!
Jag vet inte om det var den där försovningen på måndagmorgonen som gjorde det, men denna vecka har haft något slags mörkt moln över sig som jag verkligen inte uppskattar, vill att det ska försvinna nu. Imorgon är det äntligen fredag i alla fall och den dagen kunde inte komma mer lägligt.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Anna
Skrivet: 2012-04-01 Klockan: 11:37:23 | BLOGGADRESS: http://lifeinlund.blogg.se/

Grattis till jobbet! :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0