in my heart

Skrivet: 2012-03-25 Klockan: 23:12:53


Det blev en salig blandning utav bilder. Älskar bilden på mormor haha. Jag kan ibland tro att jag har lite dåligt inflytande på henne, men jag ville bara lära henne vad hon ska göra ifall någon är taskig mot henne.. Om någon elaking skulle sätta in en pinne i hennes rulator till exempel. Nej skämt o sido. Min mormor är en stark kvinna som inte tar någon skit! Så hon är egentligen inte i så stort behov utav att kunna ge folk fingret.
Den här helgen kunde inte ha blivit mer lugn, men ibland behöver man sådant. På lördagen satt jag på läktaren på sportcentrum och hejade när Anna och Klara spelade match. Åt sedan panpizza hemma i deras soffa samtidigt som vi tittade på kvalmatchen mellan Sverige-Österrike. En långprommis med Iza blev det sedan. Kvällen till ära degade jag hemma i soffan. Natten till idag var det ju dags att ställa fram klockan en timme. Jag vet inte hur det är med er men jag har verkligen känt att det har saknats en timme idag, hela dagen! Fika och prat hemma hos Johanna, sol och kaffe med mamma på altanen, musik, våfflor och träning, så har min dag sett ut. Imorgon väntar skolan igen. Jag har verkligen inte pluggat så pass mycket som jag borde ha gjort under dessa två veckor, får helt enkelt försöka ligga i riktigt ordentligt med det nu framöver. Take care.


KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0