sleeping sickness

Skrivet: 2012-06-14 Klockan: 00:44:17




I måndags fick jag agera fotograf på Roslagsskolans bal. Alla var uppklädda och superfina verkligen. Åh vilken nostalgi det var. Att bli serverad trerätters middag, rösta på balens kung och drottning, att dansa inne i musiksalen, att äta pizza straxt före midnatt och att avsluta hela kalaset med att titta upp mot den sommarmörka junihimmeln och se mängder av fyverkerier explodera i alla möjliga färger och former. Det känns lite smått overkligt att jag själv var på vår avslutningsbal på Rolsagsskolan för hela TVÅ år sedan..! Två år har gått sedan dess, herregud alltså. Den kvällen är verkligen ett minne för livet, hade så himla kul.
Men nu går jag och ser fram emot något ännu större som väntar om ett år. Det låter väldigt långt bort nu, men innan jag vet ordet av kommer jag stå på skakiga ben innanför Rodens väggar, reda att springa ut med min vita mössa på huvudet.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Emma
Skrivet: 2012-06-14 Klockan: 16:48:57 | BLOGGADRESS: http://emmaljungl.blogg.se/

Tack så hemskt mycket Julia! Blir jätteglad :)

KOMMENTERAT AV: Madeleine
Skrivet: 2012-06-19 Klockan: 08:31:31 | BLOGGADRESS: http://tjugoandrejanuari.blogg.se/

superfina bilder! :D

KOMMENTERAT AV: Anonym
Skrivet: 2012-06-21 Klockan: 20:32:35 | BLOGGADRESS: http://ytterbergs.wordpress.com

Ta vara på sista året, och studentdagen. Går så sjukt fort, det har redan gått två veckor. Fy.

Jättefina bilder!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0