keep your head up

Skrivet: 2012-07-23 Klockan: 13:31:58
Den senaste veckan känns det som att jag mer eller mindre var bortkopplad från omvärlden, i alla fall när det kommer till det sociala umgänget. Sex dagars jobb stod på scemat nämligen, därav var jag ganska så slut i kroppen och framförallt i fötterna haha... Dock hann jag med en tripp till badberget med My i onsdags då jag var ledig, vi hade tur med vädret och det var jätteskönt i vattnet också!
Annat var det i fredags när jag mötte upp Emma och Johanna för att köpa med oss något gott som vi sedan tänkte ta med oss vidare. P.g.a. regnet som öste ner och blixtarna som aldrig tycktes vilja sluta slå ner så blev vi fast på Flygis ett bra tag.. Ett nytt sätt att spendera sina fredagar på framöver kanske? Eller inte.
Idag tog jag cykeln ner till friösren, för första gången på flera månader. Det kändes ganska sjukt att säga att håret faktiskt behövdes klippas på flera ställen, då det har vuxit sig väldigt långt. Kanske att allt kring det här är på bättringsvägen nu.
Tre dagars jobb väntar den här veckan. Ska nog ta en tripp till huvudstaden också.
 
 

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0