the love you take is equal to the love you make, it's simple

Skrivet: 2012-02-05 Klockan: 00:06:31



Efter en skoldag, bestående utav att skriva ett galet långt prov på hela Foto A-kursen och därefter lite badmintonspelande vankades det dans och skratt i Dalans då fullproppade radhus i fredags. Det var en salig blandning av folk vilket gjorde det hela så mycket roligare. Jag vet inte hur det gick till, men tiden bara rann iväg och när klockan visade tre började jag röra mig hemåt tillsammans med Johanna, Emma och Ludde. Att vandra genom Norrtälje stad har nog aldrig, och jag menar verkligen Aldrig, tagit så lång tid. Det kändes som att vi var tvugna att gå flera mil för att ta oss hem. Kunde det ha berott på kylan? Näst intill olidligt skulle jag faktiskt kunna påstå att det var. Men samtidigt hade det sin charm på något sätt. Jag sa det faktiskt när det var som kallast, det är just såna här saker som vi kommer titta tillbaka på när vi blir vuxna sen. Hur vi gick hem från en hemmafest, mitt i natten, nära på att frysa näsorna av oss, försiktiga steg för att undvika att halka på de hala vägarna, Ludde med sina skavsår som tog kol på honom, och ändå så kunde vi skratta och le åt blotta tanken på hur roligt vi hade det under kvällen.
En sak jag kan lova är att när jag väl kom hem så har det nog aldrig varit så skönt attt lägga sig i sin egna säng. Klockan visade 04.00 när jag somnade. Det gjorde att jag vaknade sent idag, vilket inte gjorde så mycket egentligen. Tog det lugnt med frulle framför teven tills jag tog mig hem till mormor för att äta lunch och bara umgås.
Väl hemma igen blev det middag. Sen kom ett sötsug och attackerade mig och det ville banne mig inte ge med sig. Så trots att jag är bortskämd med att bo nästan granne med Flygfyren så var det faktiskt en pina att ta sig dit och handla lite lördagsmys. Lite ironiskt nog så köpte jag faktiskt glass... Passande för denna varma.. host.. kalla årstid, eller hur?

Hoppas ni orkade er igenom all text. Take care ♥

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Anonym
Skrivet: 2012-02-09 Klockan: 18:52:16 | BLOGGADRESS: http://linneafribergs.blogg.se/

jättefina bilder, julia :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0