i will keep you alive the best i can

Skrivet: 2012-02-29 Klockan: 18:14:35





Vad kan man säga om vädret? mer än att det är helt underbart? Skorna fick möta torr asfalt och för första gången på flera månader kände jag dessutom att jag var för varmt klädd.
Även denna dag har varit fin. Jag och My inhandlade ingredienser till den berömda kålsoppan. Kålsoppa är underskattat alltså. Det är ingen rikemannamat, alltså väldigt billigt att laga, det går att slänga ihop hur fort som helst, och det viktigaste utav allt - det är farligt gott! Jag kommer i alla fall livnära mig på den här maträtten tillsammans med en brödskiva när jag flyttar hemifrån.
Emma gjorde oss sällskap på ett hörn också! Satte oss sen ute på altanen och drack kaffe, samtidigt som vi sög åt oss ljus och värme från solen. Nu har jag slängt i mig middag och snart bär det av till Fiskis för intervallflex som vanligt! Take care ♥

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Anna
Skrivet: 2012-02-29 Klockan: 22:24:31 | BLOGGADRESS: http://lifeinlund.blogg.se/

Ge mig receptet! Jag är fattig student......





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0