you will never regret reaching your goal

Skrivet: 2012-04-01 Klockan: 11:11:24

Igår på förmiddagen gjorde jag lite ärenden med mamma och Sara.

Fixade bl.a. ett par nya träningsskor, och den här gången ett par med riktigt bra stötdämpning. Fick springa på band samtidigt som de filmade hur mina steg såg ut, därmed kunde jag få ett par skor som passade just mig! Man blir så glad när man får hjälp utav trevlig personal. Förhoppningsvis kommer smärtan i benhinnorna att minska nu.

När jag och Sara gick in på Coop trodde vi att vi hade kommit till himlen när vi såg en hylla fylld med Simpsonsboxar, för 149 :- bara (!!!!!). Så säsong tio och tretton fick följa med oss hem.

Så eftermiddagen ägnade vi åt att se några avsnitt av vår älsklingsserie, tröttnar aldrig.


När klockan närmade sig sex vandrade jag genom Norrtälje i det ganska så kalla vädret hem till Johanna. Vi lagade, världens godaste pastarätt (jag skojar inte), medans vi lyssnade på musik. På kvällen åt vi godis och andra godsaker samtidigt som vi tittade på Slumdog millionare. Pinsamt nog glömde vi helt bort Earth Hour...
Trots att vi skulle upp vid åtta idag så låg vi och pratade halva natten.
Nu har jag precis druckit några koppar kaffe. Ska snart städa lite. Borde plugga också. Träning väntar i alla fall sen. Ska nog inviga mina nya skor!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Emelii
Skrivet: 2012-04-02 Klockan: 09:18:24 | BLOGGADRESS: http://www.nattstad.se/mlieee

vad bra med nya skoor! duktig som sprang så mkt igår :D

simpsoooooonnnnn wie





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0