I'm waiting for something that's not going to happen

Skrivet: 2012-04-08 Klockan: 01:13:18

Jag gick äntligen på lov i torsdags. Dock känns det faktiskt inte som att det var så värst länge sen vi var lediga sist! Jag och Johanna gick hem till mig och gjorde världens godaste fika, våra avokadomackor är oslagbara. När vi var mätta och belåtna begav vi oss ut med kameran och allt som hör där till. Som jag skrev här för ett par dagar sedan så har jag haft ett otroligt sug efter att dra ut och fotografera, så vad passade då bättre än att fotografera Johanna i eftermiddagsljuset? Jag sitter och redigerar bilderna just nu faktiskt, ja, mitt i natten haha...
Igår, eller i förrgår om det ska vara helt rätt, så var det 18-årsfest ute i Robro hemma hos finaste Sofia! Skön musik, härligt folk, och dans tills fötterna värkte. Som det ska vara helt enkelt! Trots vissa omständigheter hade jag en himla trevlig kväll! Idag har jag degat i soffan med Sara och tittat på Simpsons (världens bästa gula familj). Vid fem var vi bjudna hem till Yvonne på påskmiddag. Mer än så har denna dag inte haft att erbjuda. Att en veckas ledighet väntar ska bli otroligt skönt! Nu lockar sängen ganska mycket. Take care!

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Anonym
Skrivet: 2012-04-08 Klockan: 14:50:00 | BLOGGADRESS: http://linneafribergs.tumblr.com

snygg du är i gult!!

KOMMENTERAT AV: emelie
Skrivet: 2012-04-10 Klockan: 19:15:33 | BLOGGADRESS: http://nattstad.se/mlieee

hej gummsan, hoppas allt är bra med dig ;d

vad fin du var på bilden med juhanna! stay hot.





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0