and now my heart stumbles on things I don't know

Skrivet: 2012-04-26 Klockan: 20:00:00
 
 


Just känner jag bara att jag vill bli färdig med allt skolarbete. Det känns ganska overkligt att det faktiskt är sommarlov alldeles snart, var det inte vinter nyss? Vanligtvis brukar jag ha saker att skriva om, men nu känns det som att allt bara flyter på. Det är inget i min vardag som får mig att stanna upp just nu. Bergochdalbanan jag åker verkar ha en väldigt lång och bra uppförsbacke. Mitt humör har varit bra nu den senaste tiden. Vi alla har ju dessa dagar då det känns som att allt motarbetar en, men jag måste faktiskt säga att det var väldigt länge sedan för min del.
31 december 2011 bestämde jag mig för att 2012 skulle bli mitt år. Allt som jag trodde var lagt åt sidan kom tillbaka just 2011, min sjukdom bl.a. Nu börjar saker ändå gå mot bättringsvägen. Jag har fått jobb som jag sökt i tre år och det bästa av allt, mitt hår har faktiskt vuxit och blivit riktigt långt på vissa ställen! Att jag kan känna vinden i håret när jag cyklar är så himla härligt! Nu ska jag bara se till att fixa alla resterande skoluppgifter så att jag kan gå ut med bra slutbetyg även detta år. I sommar ska jag tjäna pengar, sedan vill jag njuta och försöka ha det skönaste lovet med sol och bad. Jag vill åka på Hultsfred!
Take care.
Trackback
RSS 2.0