she expected the world

Skrivet: 2011-09-14 Klockan: 22:39:38

Godkväll. Jag har varit så otroligt seg under dagen av någon anledning. Men jag fick massor med energi när jag gick på ett spinningpass tillsammans med Johanna och Maja! Kommer inte bli förvånad om jag inte kommer kunna stiga upp ur sängen imorgon bitti p.g.a. all träningsvärk, men, det är det värt! Förövrigt ligger jag nerbäddad och lyssnar sönder på Coldplays nya singel.. Så himla bra verkligen. Snart är det väl dags att släcka lampan och sova. Ha det fint nu.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Anonym
Skrivet: 2011-09-15 Klockan: 15:14:31 | BLOGGADRESS:

Fin bild julia!! :) vill ses nåån dag. gissa vem? ;) RAWWWRRREEEN

KOMMENTERAT AV: johanna
Skrivet: 2011-09-15 Klockan: 16:31:43 | BLOGGADRESS: http://johannanorlin.blogg.se/

finis. Så fina ögon... GAH give me

KOMMENTERAT AV: beck
Skrivet: 2011-09-15 Klockan: 21:42:13 | BLOGGADRESS: http://myownlittlesecrets.blogg.se/

Fina Julia!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0