A glass of water longing for the ocean

Skrivet: 2011-05-27 Klockan: 20:27:04


Har hittills haft en ganska fullspäckad vecka. I måndags blev det prommis plus en väldigt spontan fikastund med mina två finisar i parken, dessutom bakade jag cupcakes till Johanna som fyllde år på tisdagen, så då bar det av till skolan med cupcake och paket.
I onsdags blev det fika med fler finisar plus att jag köpte en långklänning som jag hade på torsdagen, då hade lärarna anordnat världens finaste lilla filmgala då vi fick se alla musikvidos som vi i klassen har jobbat med under en ganska lång tid.
Det var hur roligt som helst, alla var uppklädda, vi fick gå på röda mattan och massor med annat som hör till en filmgala. Efter den korta skoldagen stack jag ner på stan med Sara för att kolla upp ett sommarjobb.
Idag hände inte så speciellt mycket i skolan förutom att vi fick feedback på vår musikvideo. Överambitiösa elever som vi är så satt jag och några klassmates kvar och spelade kort, trots att vi hade slutat.. är det något fel på oss? Nei, som sagt, min klass är fin. Nu är jag helt slut, det blir bara att dega framför tvn ikväll. Imorgon vankas födelsedagsmiddag! ♥

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Linda Sjölund (foto)
Skrivet: 2011-05-31 Klockan: 20:27:39 | BLOGGADRESS: http://lindasjolund.blogg.se/

Älskar färgerna i första bilden ♥ speciell på¨något sätt :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0