i have to find you

Skrivet: 2011-06-02 Klockan: 18:43:45







Eftersom att vi gick på mini-lov igår började jag helgen tidigt med att åka ut till Sättra by med Emma och Mickis. Vi fixade världens godaste middag som vi åt ute i gräset när vädret var som bäst. Sen kollade vi på mysiga filmer och åt naturgodis i mängder. Somnade runt tre. Vaknade halv tolv och då gjorde vi pannkaksfrukost, godast på länge. Sen har Mickis försökt lära mig spela Clocks, det går inte helt felfritt men jag gör framsteg! Hade det bäst igår i alla fall.♥

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Dahlan
Skrivet: 2011-06-03 Klockan: 00:15:44 | BLOGGADRESS: http://dahlqvistsofia.blogg.se/

Härliga bilder Julia :)

KOMMENTERAT AV: Mickoo
Skrivet: 2011-06-03 Klockan: 12:30:31 | BLOGGADRESS:

Ruskigt bra säger jag! Potatissallad, kan vara

det bästa ni lärt mig äta alltså. Love you

KOMMENTERAT AV: e
Skrivet: 2011-06-04 Klockan: 21:07:28 | BLOGGADRESS:

haha julia! det skulle vara snällt av dig om du kunde beskära första bilden.. ser ju inte direkt såå rolig ut där kanske.,



Mysigt hade vi verkligen! Pusss





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0