summerdays

Skrivet: 2011-07-25 Klockan: 16:54:29










Jag har spenderat flera dagar ute på Singö och haft det bra med god mat, fint väder och fint sällskap.





Idag har jag hunnit med både ett och annat. På morgonen åkte jag upp med mamma till Elgiganten för att köpa minneskort - som de tyvärr inte hade inne.. Istället köpte jag en kameraväska. Åkte sen ner till stan där jag lyckades hitta ett minneskort. Kollade sedan runt lite i affärer med Sara. Vid tolv mötte jag upp Johanna och sen gick vi tillsammans till min mormor för att baka bullar, de blev riktigt goda mihi. Sen bjöd jag Johanna på fika på stan och sen blev det ännu en rundtur på stan.
Imorgon åker jag och Sara med Anna och Klara ut till Fredlarna, kommer hem på söndag! Kommer antagligen inte kunna bli nådd efter som att jag kommer befinna mig så långt ute i skärgården, alltså dålig mottagning på mobilen men det får ni stå ut med! Pussar

Har jag sagt att jag äntligen är ledig förresten? Inget mer jobb denna sommar för mig alltså! Så himla skönt!










KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0