you've been growing up further away from us now

Skrivet: 2011-12-29 Klockan: 00:00:25























Här fick ni en bildbomb som visar vad jag har gjort de senaste dagarna, har dock inte bilder från alla tillfällen. Men det var harit julafton hos moster med hela tjocka släkten, middag och tpspelande hos mitt favorittvillingpar, middag hos Tina, film- och temys hos My, skickmackor med senap och mysprat hos mormor, träning, tacos och julklappsutdelning och övernattning i vardagsrummet med Emma och Mickis, supergod frulle i soffan med Emma, fika och middag med Johanna och idag har jag varit på en ansiktsbehandling som jag fick av mamma i julklappa, så otroligt skönt var det!

Så har mina dagar sett ut i korthet! Nu börjar det mesta ordna upp sig inför nyår och det kommer förhoppningsvis bli hur bra som helst!
Sen vill jag avsluta detta inlägg med att gratta en härlig vän vid namn Oliver som fyller år idag! Grattiiiiiiis!





KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: My
Skrivet: 2012-01-09 Klockan: 01:25:13 | BLOGGADRESS: http://mjylk.blogspot.com

Hahha, varje gång jag skummar igenom det här inlägget så tänker jag "wow, en sån där kopp har ju jag!", och varje gång inser jag att det är min kopp.





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0