You only need sombody to love

Skrivet: 2011-12-07 Klockan: 22:52:22


Hello allihopa. Med mig är det bra. Skolan flyter på bra. Idag är det exakt två veckor kvar till lov. Kan inte förstå att det har gått så fort. Snart har jag redan hunnit mig igenom min halva gymnasietid(?!?!). Nästan att det går För fort om ni frågar mig.
 Idag var det julbord till lunch, mums. Vi julpyntade även korridoren också, fick därefter höra att jag hade glitter i ansiktet ett x antal gånger. Får skylla få att jag hade dekorerat med otroligt glittriga julkulor. Något som gjorde min dag var att jag fick reda på att Miike Snow har släppt sin första singel från kommande skivan! Vill ni njuta i 3 minuter och 56 sekunder så tycker jag att ni kan klicka här.

Ibland undrar man ju bara varför saker och ting inte kunde vara lika enkla och självklara som i filmer. Eller hur?


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Anna
Skrivet: 2011-12-11 Klockan: 20:37:52 | BLOGGADRESS: http://rosewood.blogg.se/

Jättevacker bild!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0