you only get what you give away

Skrivet: 2011-12-18 Klockan: 17:14:04

Igår tog jag bussen in till Stockholm med Johanna och Lisa för att kolla efter julklappar.


Efter en bit på vägen så det ut så här. Jag fick alltså se mitt första riktiga snöfall denna vinter. Oturligt nog hade det snöfallet förvandlats till regn när vi väl var framme...


Väl inne i city kunde man inte slita blicken från de fina juldekorationerna.

Åt och och drack jättegott på ett mysigt fik inne på Pub; chailatte tillsammans med en kyckling- och mozarellamacka. Nom nom säger jag bara.
Såg ut som en troll med min luva...

Roligt att leka med skärpa och ljus i bakgrunden.

Idag sov jag till klockan tolv. Åt lite frulle och sen har jag tränat.
Fjärde advent redan, my god... Sex dagar kvar till julafton. Julkänslor=noll at the moment.
NU: Middag!



KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Lisa
Skrivet: 2011-12-18 Klockan: 20:39:10 | BLOGGADRESS: http://lisamodin.blogg.se/

Jätte mysigt igår! Och där ser du, du tränar ju på ju!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0