Dreams burn but in ashes are gold

Skrivet: 2011-04-21 Klockan: 16:57:19


söt ↑
Guess what? Jag har påsklov! Och jag ska ta dagarna som de kommer, har alltså inget planerat vilket känns skönt faktiskt. Började skärtorsdagen med en mumsfrukost och vid tolv åkte jag och klippte mig, är väldigt nöjd! har dock ingen bild att visa er än men det kommer kanske senare, håll ögonen öppna! Städa har jag också hunnit göra..
Som ni kanske ser så har bloggen börjat få ett nytt utseende, det är Sara som hjälper mig, as always med andra ord. Och om ni inte har något bättre för er, eller om ni är ute efter några nya låtar tycker jag att ni kan lyssna på den här, den, denna.. och den här! Några av mina favvislåtar at the moment.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Sara Borg
Skrivet: 2011-04-23 Klockan: 10:47:27 | BLOGGADRESS: http://saraborgsblogg.blogg.se/

Klart du ska bada där :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0