min andra halva

Skrivet: 2013-02-04 Klockan: 23:01:42
En sommardag för två år sedan. Jag tjafsar, bråkar, gnabbar och grälar nog aldrig lika mycket med någon annan som jag gör med dig. Herregud vad du kan gå mig på nerverna ibland. Antar dock att du tycker detsamma om mig. Men samtidigt är du min andra halva. Om du är förbannad blir jag förbannad. Om du är glad kan jag inte bli annat är glad. Och om du är ledsen gör det verkligen ont i hela mig. Du är bland det bästa jag har och jag vill inget hellre än att du ska må bra. Jag är ju inte hel utan dig. 
 

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Millejor
Skrivet: 2013-02-05 Klockan: 09:56:50 | BLOGGADRESS:

Du skriver så otroligt fint och rätt Julia!

KOMMENTERAT AV: Potatiskrocketten
Skrivet: 2013-02-05 Klockan: 13:07:53 | BLOGGADRESS:

<3<3<3

KOMMENTERAT AV: Anonym
Skrivet: 2013-02-06 Klockan: 13:45:07 | BLOGGADRESS:

Vad gullig du är Julia mot din syster!!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0