so happy hearted

Skrivet: 2012-11-26 Klockan: 17:15:44

Bild nr. 4 är lånad från Mobergs facebooksida. Foto: Niklas Åkerlund
 
Nu har jag varit myndig en hela nio dagar. Firandet på min födelsedag förra lördagen blev så otroligt roligt och lyckat. Dagen blev fylld med gratulationer, fika, släkt, presenter, mat, överaskningar, musik och vänner i massor. Premiärutgång på Mobergs stod även på schemat, hade så kul! Dessvärre var jag väldigt dålig på att dokumentera under kvällen så har tyvärr inga bilder att bjuda på därifrån. Hade i alla fall världens bästa dag. Tusen tack till alla er som var med och förgyllde min 18:de födelsedag. Speciellt tack till dig mamma, för alla förbererdelser och all uppvaktning, det hade inte gått utan dig. Älskar dig så mycket. 
 
Den gångna veckan har bara susat förbi. Vet inte var tiden tar vägen. I mitten av veckan blev jag attackerad av baciller och virus. De vägrade försvinna och p.g.a. detta missade jag en av universums fetaste konserter som ägde rum på fredagen. Varför ska jag åka på en förkylning när Swedish House Mafia kommer till stan? Det kändes förjävla surt, but that's life. Kunde i alla fall se live stream på internet haha... 
 
I lördags samlades några vänner hemma hos mig på kvällen innan vi drog ut. Hade superkul även då. Mina vänner är så himla bra. Nu är det plötsligt måndag igen, eller ja, dagen börjar ju lida mot sitt slut. Vi har haft studiedag och det tackar man ju inte nej till. 

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: millejor
Skrivet: 2012-11-27 Klockan: 13:06:33 | BLOGGADRESS:

Tänk att du blivit så stor Julia! Det var bara roligt att fixa din och Saras födelsedag! Ni är verkligen värda att firas tycker jag!





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0