så kom snön

Skrivet: 2012-11-28 Klockan: 20:04:04
Idag har snön kommit på riktigt. Gick hem i motvind och mitt ansikte blev dyngsurt av alla snöflingor som smälte mot huden. En lång skoldag med nationellt prov, religion samt rättskunskap & juridik stod på schemat, men jag är glad ändå. Har skrattat så otroligt mycket, ni vet så där när man nästan får ont i magen och att man inte ens får fram något ljud för att man verkligen "asgarvar"? Är det inte det bland det bästa som finns? Hur i all världen har jag haft sådan tur att hamna blad så fina och framför allt roliga människor? 
Visst börjar man längta tills studenten allt mer, att alla skolarbeten, prov och projekt äntligen blir färdiga. När det gäller det så får tiden gärna gå fort. Men just att få komma till mediekorridoren fem dagar i veckan och skratta tills magen värker, det vill jag banne mig aldrig lämna. 

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0