sing like no one's listening

Skrivet: 2011-11-27 Klockan: 18:33:49

  

Fredag:
Kom till skolan en timme för tidigt, helt omedveten om det till en början..
Fick massor med information om gamla och nya kameror på fotolektionen, fick också se en äkta polaroidkamera ♥ Tänk att ha en sådan.. Synd att priset inte matchar min plånbok hehe.
Hade styrkepass på idrotten och träningsvärken sitter i än!
Åt världens godaste kyckling med potatisgratäng till middag.
Mötte upp finaste Mickis på flygis och köpte vårat älskade naturgodis och myste sedan framför teven hemma hos moi tills vi somnade gott runt ett.

Lördag:
Jag och Mickis var hurtiga och gick upp till gymmet på morgonen.
Tog sedan en tur på stan med Sara. Hittade två toppar och en klänning.
(Känns lite fel att jag köpte saker till mig själv så här dags när jag egentligen borde köpa julklappar..)
Vid sju-tiden vankades det middag hemma hos Johanna med massor av vänner. Åt jättegod mat som både Johanna och Emma hade fixat ihop under eftermiddagen. Spelade också Utan tvekan och jag dog av skratt!
Avslutade kvällen hemma med Sara, slocknade klockan två.

Idag vaknade jag klockan nio, men somnade om till tolv (!!!). Brukar sällan sova så länge. Måste erkänna att jag inte har tagit ett enda steg utanför dörren idag, men med tanke på det blåsiga vädret som har härjat runt i Norrtälje idag så gör det mig inte så mycket. Jag har däremot städat och gjort färdigt det sista inför denna speciella dag; Första Advent är det ju! Så nu är julstjärnan upp i fönstret, mycket mysigt om ni frågar mig!
Nu saknas bara snön..!
Snart ska jag dricka glögg och äta lussebullar med mami och Sara!

Har haft en toppenhelg!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: kattis
Skrivet: 2011-11-28 Klockan: 15:11:59 | BLOGGADRESS: http://karh.blogg.se/

sv; haha förlåt! blir aldrig nöjd (a)

hihi, så lite så! ♥

KOMMENTERAT AV: Mikko
Skrivet: 2011-11-29 Klockan: 17:58:52 | BLOGGADRESS:

Vilken tuff bild där uppe, frän du ska vara med allt! Tack för i fredags hjärtis :*

KOMMENTERAT AV: Lisa
Skrivet: 2011-12-21 Klockan: 19:50:36 | BLOGGADRESS: http://lisamodin.blogg.se/

I vilket program gör du dina bilder till en bild? mhihihi (bra förklaring)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0