be a cartoonheart

Skrivet: 2011-11-03 Klockan: 14:14:08
Igår fylldes kvällen med fint sällskap, riktigt god mat och massor och åter massor med skratt! Efter flera omgångar av Med andra ord hade jag skrattat så mycket så att jag fick ont i magen. Halv ett cyklade jag, Märta och Evelina hem och jag somnade på stört när jag landade i sängen. Idag ska jag försöka vara duktig och plugga. Har en jätteviktig uppsats som ska vara inne på måndag och jag har inte skrivit så mycket som bör ha gjort... Well well.

Idag känner jag för att börja nedräkningen till min födelsedag. Det är så lite som två veckor kvar!!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: ElinLouise
Skrivet: 2011-11-03 Klockan: 16:31:00 | BLOGGADRESS: http://elins.spotlife.se

sv: Tack Julia, du är så himla söt du!

KOMMENTERAT AV: Eva Engfeldt
Skrivet: 2011-11-17 Klockan: 11:42:12 | BLOGGADRESS:

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Kram från Eva





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0