åh va han är fin, hans ögon lyser

Skrivet: 2011-11-28 Klockan: 22:26:24
Hola. Ny vecka. Nya möjligheter.
Ändå undrar jag varför måndagar Alltid är sega...
Det känns lite tragiskt att jag höll på att frysa ihjäl på vägen till skolan idag, trots att det varken var minusgrader eller snö. Ja, snön som föll sent igårkväll var puts väck imorse. I och med att jag slutade sent idag så har jag inte hunnit göra så mycket mer vettigt.
Fasen, jag borde göra en julklappslista! Det känns som att det bara blir svårare och svårare att köpa julklappar för varje år..!   
Känner att sängen är väldigt lockande just nu. Blev dock väldigt sugen på frukost plötsligt... Får helt enkelt försöka somna fort som bara den!
Nattiiiii

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0