When you were young

Skrivet: 2010-07-18 Klockan: 20:15:29
Förlåt för dålig uppdatering här, hoppas det är okej ändå. Allt är typ bra med mig, har haft ett par härliga dagar den här veckan. Idag var jag hemma hos mannen och fikade med henne, märta och rebecca. Märta hade fixat sjukt mkt gott att äta så jag åt så jag fick ont i magen... Annars har jag städat och packat.. åker nämligen bort imorgonbitti till mammas kompis sommarställe, det blir väl nice. Jag blir borta fyra dagar, kommer hem på torsdag, får se om bilder kommer då.










dessa bilder får räcka. ni är fina ska ni veta tjejer.


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: johanna
Skrivet: 2010-07-19 Klockan: 13:03:09 | BLOGGADRESS: http://johannanorlin.blogg.se/

pall





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0