Visste du...

Skrivet: 2010-04-05 Klockan: 00:04:16
att jag vill ha - massor, men en kille vore verkligen toppen
att min senaste kyss - -
att jag lyssnar mest på - popmusik typ
att jag pratar - lagom mycket, i alla fall när jag är i ett sällskap som jag känner mig bekväm i
att jag inte gillar - idioter
att min första riktiga kyss - -
att jag avskyr när folk snackar -  skit, när dom skryter, ljuger och när dom snackar om saker dom inte vet något om egentligen
att kärlek är - något fint, som jag vill ha mer av
att jag gillar att - äta, umgås med friends, sola och baka
att jag alltid kommer att - älska min familj
att jag är hemligt förälskad i - skulle ni vilja veta va? tihi
att sist jag grät var - hm.... förra veckan kanske
att min mobiltelefon har - massor med repor på sig
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag vad klockan är
att innan jag går och lägger mig - ligger jag och tänker
att idag har jag - suttit på ett berg och fikat med johanni pysen
att jag just nu tänker på - en fin en
att i kväll ska jag - förhoppningsvis sova
att i morgon kommer jag - hitta på något
att jag hoppas -  att sommarlovet kommer bli riktigt bra!
att jag verkligen vill - lyckas
att jag verkligen älskar - min familj och mina vänner

KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0