Vår eller inte?

Skrivet: 2010-04-06 Klockan: 18:06:05





Idag kändes det som att det började bli vår igen, solen sken och jag har suttit ute och solat! Jag hoppas att det här vädret stannar kvar nu och att det inte snöar igen! Gick till min moster en stund på förmiddagen, gick sen till Emelie, käkade lite och tog det bara lugnt. Ikväll händer inte så mycket.
Jag är verkligen sugen på att ha en frågestund! Jag gör så här, ALLA som besöker min blogg, ni kan väl offra lite av er tid och kommentera inlägget, alltingen med JA eller NEJ, om ni vill att jag ska ha en frågestund eller inte för det känns lite onödigt om jag skulle ha en frågestund och inte får några frågor haha.. Så snälla kommentera bara ja eller nej!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: jag heter íaf emelie
Skrivet: 2010-04-06 Klockan: 21:29:59 | BLOGGADRESS: http://guldklimp.blogg.se/

JAA SÅ KLART, pALLA ETT NJ :)

KOMMENTERAT AV: jennifer
Skrivet: 2010-04-08 Klockan: 00:02:43 | BLOGGADRESS: http://nygrenring.blogg.se/

jättefina bilder! Vad använder du för kamera? =)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0