Tiden bara rusar iväg..

Skrivet: 2010-04-11 Klockan: 11:37:26

Känner mig lite smått nere när jag tänker på att jag ska till skolan imorgon igen, känner verkligen inte för det alls, jag vet att jag inte är ensam om det men ändå. Förlåt för att jag är negativ men det är mycket att göra i skolan, flera nationella prov kvar osv. Vännerna saknar man ju såklart! Det är väl lite över två månader kvar tills vi går ut på sommarlov? Jag kanske står ut ändå när jag tänker efter för två månader kommer förhoppningsvis gå ganska fort.
Vad ska jag ägna den sitsta dagen på lovet åt då? Hm.... vet inte riktigt, mamma undrade om jag ville följa med henne till gymmet sen så så blir det kanske. Borde kanske ta tag i lite plugg men så kommer det antaligen inte bli, lat som jag är haha! Nej det är var ett alldeles för negativt inlägg, förlåt förlåt!


KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0