Svaren på era frågor!

Skrivet: 2010-04-11 Klockan: 20:56:24

1. Kan du lägga ut en bild på ditt favoritplagg/favoritoutfit?





blusen har jag inte kunnat använda så mycket än men när jag såg den i affären kände jag direkt att den här ska jag ha! Älskar mönstert och alla färger! Den andra toppen anväder jag väldigt ofta, köpte den för ynka 100 kr på gina i vintras, älskar den verkligen!

2.Vilken är din favoritlåt?
Åh herre gud, det finns så många! Men jag älskar verkligen Eminems låt Like toy soldiers.

3. Vill du ha långt eller kort hår?
Jag trivs verkligen i kort hår och jag tror att det kommer ta ett tag innan jag spara ut till långt hår :)

4. Vilket smink använder du?
Jag anväder double extension beauty tubes mascara från L´oreal, matte morphose foundation - också från L´oreal, bronzing puder från h&m sen kajal och ögonbrynspenna från Isadora! :)

5. Hur lång är du?
170 cm exakt!

6. Hur mycket shoppar du i månaden?
Det är jätteolika verkligen, men det blir i alla fall någon hundralapp!

7. Favoritsaker att fota?
Det är nog natur, blommor och sådant. Tyvärr äger jag ingen systemkamera så det blir ju inte världens bästa skärpa eller fokus på närbilderna men jag tycker det är jättekul ändå :)

8. Favoritprogram?
Jag verkligen älskar The Simpsons, DH, Sex and the city, Seinfield, scrubs, family guy och top model!

9. Tips på outfit till sommarn?
Shorts med någon cool t-shirt och sloglasögon! :)

10. Är du kär i mig? :>
Ja my, lite kanske :>

11. Hur många unika besökare har du i snitt per dag? Vad är rekordet? =3
Per dag har jag i snitt 25 ungefär, rekordet är 45! :)

12. Vem är din bästa vän, utom din syster?
Haha, jag har inte en bästa vän men mina närmaste vänner är Kajsa, Emelie, Johanna, Anna och Klara 

13. Skulle du vilja ha något djur? 
Ja jag skulle verkligen vilja ha en liten hund eller katt! :) 

14. Festar du mycket?
Sanningen ska ju fram.. nej jag festar inte alls.

15. Hur känns det att ha en tvilling?
En fråga jag har fått besvara många gånger hihi. Nej men alltså jag tycker inte att det är något specielt egentligen, jag vet ju inte hur det är att han ett äldre eller yngre syskon. För det mesta kan det vara ganska jobbigt, ganska mycket tjafs om struntsaker. När vi var små hade folk väldigt svårt att skilja oss åt och det kunde vara lite småroligt då och då men... Det finns fortfarande folk som inte kan skilja oss åt eller som säger fel namn osv och jag förstår inte hur dom inte kan se skillnad! o: Så nu på senare tid kan det vara lite smått irriterande när folk säger fel x) Men för det mesta är det ändå väldigt roligt att ha en tvillingsyster, vi har ju många saker gemenstamt och typ ett band som ingen annan förstår :) Sara betyder mycket för mig. 

16. Om du bara hade 1 dag kvar att leva,hur skulle du spendera den dagen och med vem? 
Jag har ingen aning om vad jag skulle göra o: Men jag skulle nog spendera dagen med alla som jag älskar, mina närmaste.. usch, blir nästan tårögd när jag tänker på hur det skulle bli så att jag bara hade en dag kvar... :(

17. Vad tycker du är mest irriterande -folk som smackar när dom äter eller folk som äter jätte långsamt?
Båda är jäkligt irriterande men det är nog värre med folk som äte jätte långsamt.. fett jobbigt att sitta och vänta när man själv är klar x) Klart man kan vänta en stund men inte i en evighet...! 

18. Har du förlorat någon vän som du gärna skulle vilja vara vän med fortfarande?
Ja det har jag nog, eller förlorat och förlorat... Det blev så att vi tappade kontakten när vi började i olika skolor.

19. Hur många gånger har du varit kär?
Många gånger haha, men alla gånger har det inte varit riktig förälskelse.
Men på riktigt har jag varit det två gånger kanske. 

20. Vill du gifta dig när du blir stor?
Om jag träffar den rätte så vill jag nog det, men jag tror inte att jag vill gifta mig i kyrkan då.

21. Om du var tvungen att välja mellan att se ut som en fjortis eller en emo,vad skulle du välja?
Emo utan tvekan! 

22. Vilken människa i klassen irriterar du dig mest på?
Det tror jag inte att jag vill säga här faktiskt haha. 

23. Vad gör du hellst på din fritid?
Sånt som de flesta tonåringar gör, umgås med vänner, lyssnar på musik, tv. Sen älskar jag att träna! Baka gillar jag att göra också :) 

24. Vilket gymnasium har du sökt till?
Rodengymnasiet med mediainriktnig! 

25. när var första fyllan?
Har aldrig varit full, jag dricker inte heller så ;) 

26. är jag en bra syrra? :D
Jodå sara, det är du ;) 

27. ska det bli kul att börja gymnasiet?
Ja det tror och hoppas jag! :) 

28. vad skulle du aldrig sätta på dej?
Äkta djurpäls :s

29. varför är du så snygg?
du är minst lika snygg johanni :) 

30. vad är din största önskan just nu?
Att jag snart blir tillsammans med någon! 

31. värsta upplevelse som hänt dig?
Antagligen när jag tappade håret, det kändes lite som att världen gick under om jag ska vara ärlig. Mitt självförtroende var inte på topp innan jag tappade håret och när jag gjorde det gjorde inte saken bättre.. Men nu så här efteråt är jag vädligt stolt över mig själv för att jag klarade mig igenom det och jag har blivit mycket mer öppen. Om det inte hade hänt mig hade jag faktiskt inte varit den personen jag är idag annars och jag känner mig mycket snyggare i kort hår! 

32. Vara en elefant och leva i indien resten av livet och bli ett husdjur för dom små indierna eller vara en fri groda som bodde i en svamp?
En groda som bodde i en svamp, helt klart! Haha!

33. Vilket är viktigast: innehållet eller texten?
Vilken fråga! Haha det beror på hur man ser det.... det är ju för det mesta samma sak så ;) 

34. vilket är det lägsta du har hoppat?
Det vet jag inte riktigt hur jag ska svara på x) 

35. Finns det någon du saknar från tex din gamla klass/skola som du inte har så mkt kontakt med längre?
Ja tyvärr, saknar en del av dem :/ 

36. Har du ridit nån gång?
Yes I have! Ingen vacker syn men det var kul! :D

37. Vad tycker du om tygskor och lackleggings tillsammans?
Jag ser inget fel med att ha de tillsammans, det är snyggt! 

38. Bästa låten just nu ? :)
Kolla längre upp! 

39. Favorit skådespelare och varför ?
Det är nog Jonny Depp! Han är duktig såklart och så är han så grymt snygg! Annars älskar jag ju Rob Pattinson och Taylor Lautner men jag har ju bara sett dem i The Twilight Saga och jag vet inte hur de är i andra filmer. Jonny Depp har jag sett i flera filmer och jag tycker att han är jätteduktig! 

40. Varför är du Team Jacob?... hihi(A)
Jo du, han är så jeeeekla snygg! Han är så varm och han skulle verkligen göra allt för Bella! Han tog hand om henne när Edward stack! Bella behöver inte förvandla sig för att vara med honom med det måste hon om hon ska kunna vara med Edward! Så eftersom att jag är team Jacob så blir jag så förbannad på bella i slutet av New moon när hon åker med Alice för att hämta Edward, jacob ber henne verkligen att stanna kvar och hon tyckte att det passade att vara hos honom när inte Edward fanns med i bilden men sen när han kommer tillbaka så drar hon bara! 



HOPPAS NI ÄR NÖJDA MED SVAREN! DET VAR KUL ATT NI STÄLLDE SÅ MÅNGA FRÅGOR!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: elinvardetja
Skrivet: 2010-04-12 Klockan: 15:34:52 | BLOGGADRESS: http://elinvardetja.blogg.se/

Är allt bra med dig? (=





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0