Sleephyhead

Skrivet: 2010-04-09 Klockan: 17:28:24

Gårdagen med johäni va awesome. Köpte lite glass när vi gick av bussen vid flygis, sen gick vi hem till mig och hämtade grejor och begav oss av till johanna med cykeln. Väl där stekte vi lite pankakor. Resten av kvällen kollade vi film och käkade gosaker! Idag gick vi upp vid halv elva kanske. Sen gick vi ut och fotade, hon fotade mig lite menar jag.. tycker personligen inte att bilderna blev så bra usch, johanna kommer antagligen döda mig när hon ser det här men men.. Snart kommer min moster med familj och käkar här, trevligt trevligt! Bilder från igår kommer kanske senare!
Jag vill inte tänka på det men idag slog det mig att lovet snart är slut..! Det är liksom fredag redan, jag får nästan en klump i magen.. ser verkligen inte fram emot att börja skolan igen. Nej nu ska jag inte vara allt för negativ!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Elvira Freeedoolunde
Skrivet: 2010-04-10 Klockan: 18:16:59 | BLOGGADRESS: http://orphans.blogg.se/

Heey Julia!

Hoppas allt är väl med dig!? :)

Också måste jag påpeka att jag typ galet mycket dyrkar din bloggs desiign!! samt din awsome header! Är det du som står för de eller?

skriv gärna svar i min blogg annars kanske jag glömmer bort det typ åsso vidare ;P

Kramisar Elviiraaa! ^^)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0