Så kan det gå

Skrivet: 2010-04-20 Klockan: 19:44:09

Matte nationella gick skit.. precis som jag trodde, okej jag tror att jag fick godkänt i alla fall men då var det väl precis på gränsen, jag och matte går inte ihop. Vi får se hur det går med Cdelen. I alla fall så var jag hos sjukgymnasten idag och hon sa att jag faktiskt kan vara med och spela vollyboll och jag vill, men om jag känner att jag får ont ska jag såklart inte göra det så därför tänker jag testa hur det känns på fredag, wee. Imorgon är det då biologiprov och jag tror och hoppas att det kommer gå bra!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Anonym
Skrivet: 2010-04-21 Klockan: 17:57:29 | BLOGGADRESS: http://linneafribergs.blogg.se/

ska jag vara ärlig så vet jag knappt mer än vad du vet! vi får liksom inte reda på någonting.. allt jag vet är att det inte kommer att se ut som det gör nu.





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0