Mini-test

Skrivet: 2010-04-02 Klockan: 21:09:33

Din största förhoppning: Att jag kommer ha ett roligt och händelserikt sommarlov
Din största längtan: Att åka utomlands!
Din största grej: Sängen antar jag? (:
Ditt största minne av någon speciell: finns många minnen med speciella människor
Din största förväntan på sommaren 2010: Att det blir bra väder och att jag kommer göra många roliga saker, och att jag får en riktigt bra bränna ;D
Din största saknad: Åland!


Din favorit kärlekslåt:
If you're not the one - Daniel Bedingfield
Din favorit grej: Min bakbok :D
Ditt favorit ställe: Älskar skärgården
Ditt favorit namn: Elsa och kim tror jag
Din favorit högtid: Julafton


Din värsta fobi:
Spindlar
Ditt värsta minne: När pappa har varit full ..  
Din värsta granne: Borde inte nämna det här kanske x)
Ditt värsta köp: Ett par converse som är för stora, tyckte att dom passade när jag var i affären


Din bästa vän:
Kajsa, Emelie och Joahnna
Ditt bästa köp: Mina converse kanske, eller mina twilightböcker
Din bästa julafton: Det var väl någon när jag var yngre, minns inte riktigt
Din bästa födelsedagspresent: Hm... Min kamera kanske, har haft vääldigt mycket användning av den :)


KOMMENTARER




SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0