Helg!

Skrivet: 2010-04-16 Klockan: 16:16:47

Jäklar, den här veckan har gått så fort, inte mig emot haha! Nationella gick inte så bra idag... riktigt dåligt med andra ord! Varför ska jag ha så svårt för att förstå? Men något annat som är bra är att jag fick vg+ på min engelska uppsats, alltså nationella. Så det känns bra, lite störande att jag aldrig kan höja mig till mvg but shit the same, nu är det fredag! Just nu håller jag på att fixa mig lite samtidigt som jag lyssnar sönder eminems låtar, både gamla och nya. Ska bege mig till johanna sen, får se vad vi hittar på! Ha en trevlig helg!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: E M M A =)
Skrivet: 2010-04-16 Klockan: 16:31:14 | BLOGGADRESS: http://emmamariafriden.blogg.se/

Håller med när det gäller matten, att man aldrig kan tänka rätt?

KOMMENTERAT AV: sofia
Skrivet: 2010-04-17 Klockan: 18:48:10 | BLOGGADRESS: http://dahlqvistsofia.blogg.se/

Sv: du är inte alls ful på bilderna, dom åker inte bort :p <3





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0