Gold

Skrivet: 2010-04-24 Klockan: 21:22:01


du är som min egna lilla guldklimp.

Jag cyklade till mannen vid två någon gång. Hjälpte henne att färga håret, grymt fint blev det. Gick sen till norrköp och provade nya magnum gold, riktigt smaskig om ni frågar mig. Vi satt i solen ett tag och smaskade i oss glassen, sen bar det hem till henne igen. Bjuden på middag blev jag också, oxfilé, så sjukt gott. Denna kväll blir lika lugn som igår men det gör mig inget, jag har haft det så mysigt tidigare idag så.

KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: E M M A =)
Skrivet: 2010-04-25 Klockan: 09:55:45 | BLOGGADRESS: http://emmamariafriden.blogg.se/

sv: tack så mycket, jag håller helt och hållet med om att magnum gold är mega god :P





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0