Back to hell...

Skrivet: 2010-04-12 Klockan: 18:56:20

.. haha nej då. Dagen har inte varit så hemsk. Det var jätteroligt att träffa alla i klassen igen och så. Men samtidigt slog det mig hur mycket vi har kvar att göra de två sista månaderna som återstår av terminen och det har jag gått och deppat över hela dagen typ. Sista lektionen var det knappt så att jag orkade hålla ögonen öppna, var så sjukt trött! Efter skolan satt jag och Vickan kvar och skrev klart vårat grupparbete, äntligen! Så skönt att slippa tänka på det längre, we did a good job! Resten av kvällen ska jag nog glutta lite på tv, Top model som gäller, verkligen älskar det programet! Sen tror jag att jag har en liten idé om hur jag ska klä ut mig till spexdagen! :)


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: elinvardetja
Skrivet: 2010-04-13 Klockan: 15:32:27 | BLOGGADRESS: http://elinvardetja.blogg.se/

sv: Jo, det är bara bra. Grymt fina bilder i headern :)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0