All I thought was a dream, was as real as it seems

Skrivet: 2010-04-27 Klockan: 18:26:34

Inget specielt har hänt idag. Fick tillbaka biologi-provet, fick mvg så det känns bra! Något som därmemot inte gick så bra för mig var nationella proven i matte... Fick reda på resultaten idag, jag var ett poäng över G tack och lov haha, jag trodde faktiskt att jag skulle få IG. Efter att jag hade käkat middag åkte jag upp till roden tillsammans med johanna, nu är jag verkligen helt säker på att jag ska välja media! Längtar som tusan!
Ikväll blir det att plugga som faen till historia-provet och att glutta lite på DH!


KOMMENTARER
KOMMENTERAT AV: Lia
Skrivet: 2010-04-27 Klockan: 22:49:05 | BLOGGADRESS: http://enlias.blogg.se/

sv; haha ! ja du .. det får du se sen! ;)





SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:

NAMN:
Spara mitt namn

E-POST:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0